Gräsänka

Jaha, en hel påskhelg utan Fredrik.. :( Nyttigt att vara ifrån varandra sägs det och det här är en liten övning inför resan till Italien jag ska iväg på om en månad, då blir vi ifrån varandra dubbelt så länge!

Vädret kan man iallafall inte klaga på! Riktig sommarvärme och jag har tom lyckats bränna näsan lite! :) Imorn är det fotbollsdags igen. Bojkotten vi AIK fans skulle ha mot Syrianska är hävd, de gick med på att sänka biljettpriserna. Men jag äger ingen skottsäker väst så jag stannar hemma istället för att åka bort till Södertälje! Efter matchen så blir det grillpremiär hemma hos mamma och pappa! Fantastiskt! Vi köpte en ny grill igår som jag och pappa tillslut lyckades montera ihop, och imorn är det premiär! Simon, Elin och Fredrik kommer även vara här då! :) Mysfaktorn är hyfsat hög måste jag säga!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0