En dag kvar

Herregud! Mina nerver! Börjar må psykistk dåligt på riktigt nu! Sitter och kollar på Norrköping-Gais och fotbollssuget är enormt, och imorn smäller det! Inte nog med att man är nervös inför en premiär, de är för tusan derby också! USCH!!!

Helgen har iallafall vart toppen! :) Trots utebliven sol och 15 plusgrader, heja smhi, ni kan verkligen er grej..

Igår lördag var det kalas för både Alice och mamma Lisa i Almunge, åt bla en underbart god tårta, nästan 3 bitar, jag skäms.. Men det kan har varit de bästa i efterrättsväg på länge! Mumma! :) Efter det åkte jag och Fredrik till en utsiktsplats vid Arlanda på väg hem för att spana in lite landande flygplan.. Det vart fiasko tyvärr! Men jag snodde med mig massa kvistar videung som nu står hemma i en vas och blommar för fullt! Förlåt naturen, jag visste dock inte att man inte fick plocka sådana, men tror inte världen går under för det!


Min stöld..

Idag har vi haft en skön slappdag i soffan! Städat, tvättat och renbäddat sängen får stå för det aktiva! Resten av kvällen kommer bestå av fotbollstittande och hämtmat, sedan blir det insomning till filmen Taken ikväll, grym film och ett tips för er som inte sett den!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0