Alltså?

Efter ännu en halvjobbig dag på jobbet ville Fredrik gå förbi Ica på vägen hem, visst sa jag, bara vi kommer hem nångång var min tanke, soffan lockade något enormt! När vi väl kommer in står där nån liten tjej med ett stort flin och frågar "Vill ni ha lite Djurgårdsglass?" Va? Nej röt jag! Lite mindre trevligt antar jag.. Men kom igen, mitt i Solna bjuder man inte på Djurgårdsglass!!

Måste berätta om gårdagskvällen! SÅ HIMLA trevligt och vilken god mat, rekomenderar restaurangen starkt! På köpet fick jag dessutom en ny favoritdrink - Vattenmelon martini! Nam nam! Så tack ladies för en alldeles underbart rolig kväll! :)

Här är lite bilder vi tog, så här såg ungefär maten ut, påminde lite om tapas, alltså plockmat-aktigt! Fyra små och fyra stora rätter smockade vi i oss, ännu ett berg av mat som vi lyckats besegra! :)



Tack Annie och Paulie för bildbidragen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0