Lördag!!

Idag har jag inhandlat de sista julklapparna! ÄNTLIGEN KLAR! De är verkligen hysteri i köpcentrumen, vågar inte ens tänka hur de är mitt i smeten. Folk går i stort sett över lik för att få en parkeringsplats, de va fight kan jag meddela! Jag har dessutom inhandlat nya skid outfiten idag, åker ju upp till Stöten under nyår! Wihuu!! :)

Lördagskvällen blir en lugn sådan, helt slut efter all armbågning idag. Ska spana in Robinsonfinalen, sen lägga mig o läsa en av Mari Jungstedt böckerna. Jag är knappast känd för att vara bokmal men fick ett tips om hennes böcker och fastnade direkt, så är nu inne på bok nr 2, det finns 8.. Så är på G! :)


Skönaste mössan som gjort att jag överlevt de kalla veckor vi haft, o troligtvis kommer fortsätta ha i x antal månader till..!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0