Gott nytt år!

Halloj!

Är lite tidig me detta inlägg kanske men vi åker upp till Stöten och firar nyår med Victor och Ninni så kommer vara datorfri i flera dagar, så skönt! Det ska bli kanonmysigt att komma iväg, det är sån mysstämpel i fjällen! Vi ska basta lite, åka skidor, äta & dricka gott och bara umgås! På nyår slår vi tom till med nyårsupé! :)
 
Men de började dock inte så bra, igår skulle jag åka och hämta mina skidor, stavar, pjäxor, hjälm mm mm hos mamma och pappa.. 100 meter hemifrån kom jag på att jag totalglömt stavarna.. Tur att man har världens bästa föräldrar som orkade komma över me dom, de skulle ändå hem till brorsan och hämta något så de slog 2 flugor i en smäll! :) Men de hade ju blivit en hit att kommit upp dit och märkt att stavarna saknades, roligare saker finns ju att lägga pengar på! :)

Gott nytt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0