God fortsättning

Till er allihopa!

Det var den julen! Mysmys! Tack mamma o pappa för en mysig julafton och tack storasyster Charlotte med familj för en mysig juldag! :)

Nu sitter man hemma efter en snabbvisit hos Lisa och Lumpan under söndagen! Vi fick frågan om vi ville vara delaktiga som "Toastmaster" på deras bröllop i sommar! Vilken ära! Men hjälp (!) Jag kan gärna hjälpa till att tänka ut lite roliga saker till t.ex bröllopshäftet om de vill ha hjälp med och eventuellt komma med lite idéer kring planeringen under dagen, vara "hjärnan" bakom det hela som dom så fint kallar det. Bara jag slipper prata inför folk, de får Fredrik stå för isåfall, det kommer han klara galant! Lite läskigt tycker han nog att det är men han vill ju gärna göra det! :) Tack för chansen hörni! Vi ska tänka igenom det hela och googla oss fram för att se vad som förväntas av oss!

Så tips och idéer tas emot med öppna armar!



Den 18:e juni smäller det för Lisa o Fredde! :)


   
  

Lite bilder från julafton. Bingolotton gick som vanligt, åt skogen o jag stängde av tv´n efter 3:e bingon o rättade lotten morgonen efter, ingen bil, resa eller miljonvist i år heller. Den sedevanliga tomtegröten till jullunch, min jultallrik o sedan granen med alla klappar! :) Sen tog jag o brorsan vår årliga julbild - snygga som aldrig förr... Och sist men inte minst, Fredrik som tomte på juldagen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0